Ai un eveniment de anuntat despre o noua petrecere, un bal al bobocilor, deschiderea unui nou club, sau poate un eveniment sportiv, ori o expozitie, sau o lansare de carte? Sau se apropie Revelionul si iti trebuie un afis sa-l anunte? Daca ai nevoie de un grafician pentru creare afise publicitare, 2eyes iti poate oferi servicii de graphic design care sa includa design de afise publicitare, flyere, pliante sau brosuri.
Afisele sunt unul dintre proiectele mele preferate de design deoarece aici pot incalca regulile in atat de diferite si multe moduri. Design-ul de afise este creativ, indraznet si pot provoca multe emotii. Unele afise te invita si iti provoaca emotii cum ar fi afisele de eveniment. Si apoi sunt altele, pline de informatii. Unele pot contine mai multe informatii decat altele. Cheia in crearea de afise publicitare este sa gasesti un echilibru corect intre titlu, text, imagini si logo. Cand ai atins asta, ai un afis perfect. A-ti cunoaste publicul si produsul/serviciul/evenimentul este prima informatie crucial pentru un designer de afise. Dupa aceea, starea de spirit, emotia sau reactia vor conduce catre culori, fonturi si elemente grafice care completeaza informatiile. De aici, 2EYES preia conducerea!
Ca graphic designer stiu ca utilizarea culorilor poate crea energie sau poate provoca o stare de spirit care sa atraga ochii. Culoarea este un aspect al design-ului de afise care ramane larg deschis.
Ca designer de afise stiu ca se poate transmite atat de mult doar de la fonturi. Pot sa arat seriozitatea cu sans bold serif, eleganta cu serif italic sau distractia cu un font pe masura. Atunci cand aleg fonturile, pentru afisele publicitare, o fac cu cel putin doua motive in minte – una pentru titlu si cealalta pentru text.
Pentru a crea un impact mai mare, nu voi ezita sa experimentez mai mult cu fonturile, in functie de eveniment sau subiectul prezentat in afisul de care urmeaza sa ma ocup. Pentru o compozitie reusita, la afisele legate de mancare, spre exemplu, fonturile vor fi mentinute simplu si curat.
Afisele ar trebui sa atraga atentia celui care priveste si sa permita o citire rapida. De aceea, voi stabili locul informatiei in afis in functie de importanta sa. Daca voi lucra cu putin text, voi merge pe miza unui grafic indraznet. Apoi, ma voi gandi la un titlu mare si voi grupa informatiile pe bucati.
Intotdeauna am considerat crearea unei imagini dintr-o alta imagine ca fiind ceva de domeniul magicului. Un exemplu concludent de afis, care utilizeaza exact compozitia uimitoare de alb si negru, este afisul celor de la Melbourne Food & Wine care a creat pahare de vin din furculite. O alta modalitate de a utiliza spatiul negativ este de a atrage privirea intr-un mic obiect de focalizare cu o multime de spatiu negativ in jurul sau pentru a lasa ochii privitorului sa respire. Voi putea lasa textul in spatiul deschis pentru a atrage ochii, dar nu-l voi umple.
Ca si designer afise merg pe principiul “spune mai mult cu mai putin”. Uneori, mai putin chiar este mai mult. Afisul intriga privitorul. Un singur cuvant sau o imagine dramatica poate comunica mult mai mult decat o multime de cuvinte sau de imagini complicate ori ilustratii. Nu voi adauga grafice suplimentare sau cuvinte doar de dragul de a adauga mai mult.
Imi place sa asez fotografii in zona de focalizare a privirii sau in afara ei pentru a da mai multa greutate textului. Acest lucru va crea drama si va conduce privirea in jurul afisului. Spre exemplu, afisul publicitar pentru Teatrul National Chaillot ar fi putut folosi in fotografie intreaga fata a unei femei, in schimb, doar cu ajutorul buzelor, in prim-plan, a creat pasiune si intrigi. Rezultatul bonus al buzelor in close-up este formarea unei inimi pe afis.
In cazul design-ului de afise eveniment, imi place sa utilizez forme pentru a crea alte forme. Acestea creeaza linii de ghidare care conduc ochii privitorului in jurul afisului. Fie ca este utilizat pentru a contine text, a crea o compozitie interesanta sau a conduce ochii privitorului, intr-o anumita directie, utilizarea formelor in design-ul afisului de eveniment este versatil si eficient. Functioneaza de fiecare data.
Odata ce stii evenimentul, serviciul sau produsul, cunoasterea publicului tinta este cheia. Contacteaza-ma si de acolo intervin eu. Gasirea imaginii, culorilor, fonturilor, care sa impacheteze mesajul catre un design deosebit. Ar trebui sa fie doar cuvinte, o fotografie mare sau o ilustratie aparte? Poate un afis luminos si indraznet sau un design de afis simplu si elegant? Optiunile sunt larg deschis. Sunt pregatit sa creez!
Ai nevoie de un designer care sa realizeze afisul potrivit pentru afacerea ta?
Acceseaza pagina de contact, sau trimite un mail la cristi@2eyes.ro