Logo-ul este interfata oricarui brand – prima impresie – deci design-ul este extrem de important. Logo-ul dvs. este costumul firmei sau tinuta pe care o veti purta atunci când va intalniti clientii.
Un logo bine facut vă ajută nu numai sa fiti observat, dar si recunoscut. Acest lucru duce la mai multe afaceri și la recunoastere in piata.
“Logo-ul ar trebui sa fie iconic” si “logo-ul ar trebui sa fie de neuitat” sunt doua fraze cliseu de care este nevoie pentru a convinge clientul asupra unei creatii originale.
Misiunea mea ca grafician logo este sa ma asigur ca imaginea ta va arata grozav. Asta inseamna ca iti voi oferi un design personalizat si iti voi crea un logo design care sa fie accesibil si rapid.
Un logo sau o sigla vectoriala este interfata unei companii. De obicei, logo-urile sunt simple, ceea ce le face sa fie usor de retinut. Un grafician logo stie ca logo-urile sunt, de asemenea, conectate la reclame, sub forma de panouri publicitare, anunturi pe hartie, astfel incat clientii sa invete sa asocieze logo-ul cu compania, indeplinind rolul de emblema firma. Chiar si atunci cand ca designer logo voi gandi un logo care nu are cuvinte, voi sti ca logo-ul realizat va fi automat asociat cu compania si produsele sau serviciile oferite de companie. Acest lucru ajuta publicitar deoarece, pur si simplu, aparitia logo-ului intr-un ziar sau panou este suficienta pentru ca potentialii clienti sa-l recunoasca si sa se gandeasca la companie.
Recunoasterea este una dintre cele mai importante parti ale logo-ului si branding-ului, din moment ce procesul mentine compania in mintea clientului. Asadar, este necesar sa apelezi la serviciile unui designer logo pentru a te bucura de un logo de calitate, care sa fie interfata companiei tale. Un logo prost proiectat va intoarce spatele clientilor si va fi usor de uitat.
Sa o spunem intr-un mod simplist. Logo-ul este la fel de important pentru afacerea ta, la fel cum este faţa ta pentru tine. Este modul in care oamenii te recunosc. Ea reflecta personalitatea ta sau, in cazul afacerii tale, valorile si principiile tale. Este, de asemenea, cel mai puternic si cunoscut instrument de marketing. Procesul de design grafic logo este cel care stabileste identitatea.
Un alt motiv pentru care ai nevoie imediat de creare logo vectorial este ca iti va fi foarte dificil sa te pozitionezi in lumea marketingului fara un logo. In termeni simpli, un logo este ca o comanda rapida mentala spre un produs sau o companie. Gandeste-te cat de des recunosti o masina, in trafic, doar de la aspectul sau, si cat de des o recunosti dupa logo-ul de pe bara de protectie sau din fata?
Puterea unui logo consta in natura sa vizuala. Studiile au aratat ca oamenii recunosc mai rapid imagini decat texte. Iar in lumea multimedia, de astazi, cu siguranta, acest lucru suna mai adevarat decat oricand. Un logo prost gandit iti poate distruge foarte usor imaginea firmei tale. Pe de alta parte, un logo atent proiectat poate ajunge la publicul tinta de cumparare si ii poate comunica acestuia valoarea firmei sau a produsului. Prin urmare, totul depinde de realizarea logo-ului.
Logo-urile sunt o parte esentiala a crearii unei reprezentari vizuale ale companiei pe care oamenii o pot recunoaste. Logo-urile vor crea o identitate de brand pentru o companie si brandingul ajuta o companie sa fie usor de recunoscut.
In lumea corporatiilor, imaginea este totul. Din experienta mea de designer logo, o companie de marketing isi doreste un logo indraznet, astfel incat sa reflecte agresivitatea lor. Pe de alta parte, logo-ul pentru o companie de asigurari va reflecta soliditatea si fiabilitatea si compania il va folosi pentru a atrage clientii. Desi piata este inundata de logo-uri, este absolut necesar ca un logo sa aiba un sens, sa prezinte ceva specific si unic, care sa patrunda in mintea subconstienta a consumatorului, si sa-l diferentieze de restul competitiei.
Dupa ani de experienta in realizare logo, stiu ca munca unui logo merge mai departe, chiar si dupa ce identitatea si imaginea ta a fost stabilita. O parte a eficacitatii unui logo vine prin repetitivitate. Dupa cum este cunoscut in comunitatea de afaceri, cunoasterea este cheia pentru dezvoltarea afacerii. In lumea corporativa, se numeste loialitatea consumatorilor sau loialitatea fata de brand. Odata ce logo-ul tau a stabilit loialitatea consumatorilor, urmatorul pas va fi repetarea sa cat mai des posibila. De fiecare data, cand compania ta, sau orice alt produs sau serviciu al companiei, este mentionata undeva, logo-ul ar trebui sa-l insoteasca. La scurt timp, chiar si o bucatica din partea unui logo va fi suficient pentru ca un client sa se gandeasca la compania ta.
Cu un marketing atent, un logo poate deveni principalul motiv pentru vanzarea produsului unei companii. Daca iti doresti un instrument puternic de marketing, pentru compania ta, nu ezita sa apelezi la 2EYES pentru creare sigla sau logo.
Un logo este ca o semnatura. Demonstreaza dreptul tau legal de proprietate si este un gardian legal, in conditii de siguranta, impotriva falsurilor. Cu un logo bun, vei culege recompensele. Nu mai amana acest moment si apeleaza la 2EYES pentru realizare logo firma.
Scalabilitate
O sigla trebuie sa arate bine si clar la orice dimensiune.
Poate prima tendinta este sa ne dorim o sigla complexa, cu forme si efecte vizuale diverse, dar trebuie sa nu uitam ca acea sigla o vei folosi pe diverse materiale publicitare, de diferite dimensiuni. Sigla ta trebuie sa arate bine atat pe un banner de 5 x 5 metri cat si pe un pix sau un ecuson mic. Ea trebuie sa fie clara in ambele cazuri.
Distinctiv, clar, lizibil, unic
Logoul trebuie sa fie eficient, puternic sa capteze privirea fără a fi prea complex.
Ai nevoie de un designer care sa construiasca un logo potrivit pentru afacerea ta?
Acceseaza pagina de contact, sau trimite un mail la cristi@2eyes.ro